Meditasie 02/03/2019

Vandag se evangelie lees is baie dramaties! Nadat Jesus van die profeet Jesaja gelees het en sê dat die Skriflesing vervul is, was almal op die eerste gelukkige en opgewonde, maar dit blyk dat menslike trots die mense oorneem. Sommige het hom bevraagteken. “Is hy nie die seun van ‘n timmerman nie?” Weet ons nie wie sy familie is nie? Wanneer vrae soos hierdie ontstaan, beteken dit dat hulle hulself beter sien as wat hy doen. Maar as jy kyk na alles wat in die ou testament gebeur het, is die Joodse volk stadig om te glo in dinge en wanneer hulle van God afwyk, dan moet God iets aan hulle stuur om hulle van sondigheid af te keer. Jesus sê vir hulle “geen profeet word in sy eie geboorteplek aanvaar nie.” Hoeveel keer stuur God nou iemand in jou lewe om jou van jou eie gif af te keer?   God wil hê dat jy saam met Hom in die hemel sal wees. As jy ‘n groot sondaar is, kan hy selfs ‘n siekte of moeilike tye op jou pad stuur sodat jy hom kan bekeer en na hom terugkeer. Hou op met jou selfsugtigheid. God is vir almal! Nie net die Jode, Christene en Moslems nie, maar vir al sy skepping. “Maar ek sê vir julle, daar was baie weduwees in Israel in die dae van Elía toe die hemel drie jaar en ses maande lank toegesluit was, toe daar groot hongersnood oor die hele land gekom het; En Elía was aan niemand van hulle gestuur nie, behalwe net na Sefat in die land Sidon, na ‘n weduwee. En daar was baie melaatses in Israel in die tyd van die profeet Elísa; en nie een van hulle is gereinig nie, maar net Na’aman die Siriese. ” God het die reg om te kies wie hy wil help en wie hy wil red. Naaman het die Siriese nie in die Jordaanrivier gebid nie. Maar sy dienaar het met hom gepleit en hy het gedoen wat die profeet vir hom gesê het, en sy vel is gereinig en word so sag soos ‘n pasgebore baba. Ons kan nie verduidelik hoekom God barmhartigheid vir sommige toon nie en vir ander lyk dit of hy dit nie hoor nie. Wat ons nodig het om as individue te streef, is om te fokus op ons persoonlike oplossing en werk na ‘n hoër vlak van heiligheid. Hulle wou hom stenig en hom na die rand van die dorp lei, maar omdat dit nie sy tyd was nie, het hy deur die skare gegaan en die dorp verlaat. Sal ons Jesus stenig? As hy nou verskyn het en vir almal gesê het dat die vlak van die kwaad te veel is en ons van die sondes moet afwend voor die finale oordeel, sou u van u sondes wyk? God gebruik steeds mense en stuur selfs sy Moeder na die aarde wat ons tot bekering roep. St Augustine van Hippo het gepreek dat die wêreld se weë in die dwaasheid van die duiwel volg. Hy was ook eenkeer van God af weggedraai en by ‘n kultus aangesluit. Maar omdat sy arme Moeder sewentien jaar vir hom gebid het, was hy aangeraak deur die genade van God en word een van die kerkvaders. O, hoe het hy besef hoeveel hy sy ma laat ly het. Nou was sy net ‘n mens. Dink jy nie dat jou eie sondigheid ‘n perfekte God aanstoot gee nie? God is lief vir jou, maar hy sal nie waarskynlik geneem word nie. As jy God verwerp, sal jy ewig van hom geskei word en jy sal ly tot pyniging en straf vir alle ewigheid. Hou op om God in jou eie beeld te verf   en lees die Bybel, leer die les van die kerkvaders, lees die profete van die Ou Testament en jy sal sien dat God ‘n God van genade is, maar ook ‘n God van Volmaakte Geregtigheid. Laat ons nie God in onsself in ons persoonlike boks hou nie, maar laat hom in ons en in die wêreld werk.

 

Amen,

 

Aaron JP

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: