Hoeveel moet jy God liefhê?

‘N Skrifgedeelte van die evangelie van die evangelis Markus 12: 28-31 En een van die skrifgeleerdes het opgekom en hulle verhoor en met mekaar gepraat en gesien dat hy hulle goed geantwoord het en hom gevra het: Watter gebod is die eerste van alles?   Jesus het geantwoord: “Die eerste is: Hoor, Israel! Die Here onse God, die Here is een; en jy sal die Here jou God liefhê met jou hele hart en met jou hele siel en met jou hele verstand en met al jou krag.   Die tweede is dit: ‘Jy sal jou naaste liefhê soos jouself.’ Daar is geen ander gebod groter as hierdie nie. ” Jesus praat dieselfde woorde wat God aan Moses geleer het. Jesus roep nie net Israel nie, maar die hele wêreld tot aandag. Net soos ‘n ouer na hul kinders roep om na die kamer te kom, roep Jesus almal na die troon van God. ” Die Here ons God”, die God van Abraham, Isak en Jakob, die Ewige God behoort die fokus van u hele wese te wees. ‘N Mens moet oplettend wees, gefokus en geen ander gedagtes in hul gedagtes hê nie. Daar is niks op die aarde wat meer werd is as om van jouself aan God te gee nie. As ‘n mens werklik op God fokus, vergeet jy dat jy op die aarde is, jy sien jouself voor die teenwoordigheid van Hom wat Heilig is, Hy wat nie van aangesig tot aangesig gesien is nie, maar voor altyd bestaan.   Bederf jouself en dank Hom aan wie die gewer van geskenke is.

 

Jesus praat dan: “Jy sal die Here jou God liefhê met jou hele hart.” Geld, goud, jou motor, jou dwaas gesigboekrekening, wat die wêreld voor jou beteken het, beteken absoluut niks voor God nie. Die liefde wat ons aan God gee, is ‘n onvolmaakte liefde. As gevolg van ons gevalle natuur kan ons God nie heeltemal liefhê soos Jesus kan nie. Maar ons kan ons liefde na God verbeter. Luister na die maat van jou hart. Daar was ‘n botsing wat deur hom gemaak is wat dit alles saambring. Sy Mighty Hands het dit uitgemaak. Kan jy sien dat toe God jou gemaak het, het hy sy tyd geneem om jou te mode? Hy het versigtig gekies wat hy jou wou gee. Nie alle mense word dieselfde gemaak nie, selfs die tweeling wat gebore is, het verskillende persoonlikhede wat hulle uniek maak. Hy het jou die lewe gegee wat sal lei tot jou heiligmaking. God maak nie foute nie. Elke aksie en reaksie word oorweeg. Die grootste geskenk is dat hy jou vrye wil gegee het om te kies om hom te aanbid.

 

St Augustine van Hippo wys uit in sy boek Christelike leer, dat God niks leeggelaat het nie. Dit beteken dat jou hele hart jou hele siel en jou hele verstand bedoel is om gevul te word met die liefde van god.Daar is niks op aarde wat daardie leemte kan vul nie. Jy kan jouself tot bewusteloosheid drink, jy kan ‘n tien keer Lottery-wenner wees, jy kan ‘n heerser wees vir die res van jou lewe, maar niks sal jou ooit tevrede stel nie, maar God. U siel is versigtig deur God gevorm om in die liggaam wat hy vir u gemaak het, te gaan. Die asem van die Heilige Gees is wat jou die eerste asem en hartklop gegee het in jou ma se skoot. Net soos die Heilige Maagd Maria in haar antwoord op die aartsengel Gabriel gesê het, was sy vol met die lewe en met die liefde van god kan ons ook so ‘n geskenk ervaar as ons ons onsself ten volle aan God gee.   Daar is geen hoër roeping in die lewe as om ‘n dienaar van die Here die Allerhoogste te wees nie. Jesus het baie voorbeelde gegee van wat ware diens aan God is. Hy het die voete van sy dissipels gewas, toe hulle hul voete moes was. In die Evangelie van Markus is Jesus die “een wat kom dien”. Jesus doen die wil van god die vader. Hoeveel meer sal die wêreld kom om hom lief te hê, as ons daardie liefde aan mekaar wys?

 

Omdat ons in die “Beeld en Gelykenis van God ” gemaak word. Genesis 1: 26-27. Die lewe van elke mens op aarde moet gerespekteer word. Daar moet geen dakloosheid in die wêreld wees nie. As ons werklik die gebooie van God gevolg het, moet ons help om ons medemens te voed en vir hom en sy gesin die ekstra goedere wat ons het. Net soos ons goeie geskenke aan ons kinders wil gee, moet ons op dieselfde manier na ‘n ander mens dink. Geen kinders moet ooit ongewenste voel nie, geen bejaarde persoon sal alleen gelaat word of op die aarde verlaat word nie. St Augustine sê dat ons ons eie geluk nie kan vind nie. Die vreugde kan slegs van God gegee word. Dit is ‘n geskenk wat hy net kan gee. Hy gee daardie geskenk vryelik en daagliks. Die meeste van ons beantwoord nie die oproep of ignoreer hom nie. Maar hy wag altyd vir ons. Hy is geduldig selfs tot jou laaste uur van jou lewe wanneer jy gereed is om hierdie lewe na die volgende te verlaat, bid vir die genade om na God te roep en om hulp te vra. Hy sal jou nie verwerp nie, dit is jy wat hom verwerp. Kom ons sluit met hierdie Gebed.

 

God, ons dankie dat U u Seun Jesus van Nasaret na die wêreld gestuur het. Ons dank u dat sy Moeder Maria ja gesê het en die Woord het vlees geword. Laat ons toe om al die dwaasheid weg te steek en lof te gee en aan julle te aanbid. Slegs U kan hierdie groot leemte wat ek op my siel het, vul. Hierdie leemtes wat seer, hierdie leemte wat seer maak, laat my dankie, O Mighty en Immortal God! Jy gee   die vrugte van die aarde om te eet en die talente om met ons medemens te deel en om vrede op die aarde te bring. Vergewe ons ons sondes en bring ons tot die ewige lewe. Amen!

 

God seën jou,

 

Aaron JP

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: