Wat werk kan ons leer oor ly? Nuwe Testament reflekteer

Aaron Joseph Paul Hackett | Geskiedenis | 12/29/18

Niemand op aarde wil ly. Dit is iets wat baie algemeen in vandag se wêreld. Óf ons ly aan finansiële swaarkry, sosiale probleme of fisiese siekte. As gevolg van ons gevalle natuur wanneer mens ongehoorsaam God [1] , moet ons nou ‘n lewe wat in noue siekte, pyn en lyding. Die vraag vorentoe beweeg my broers en susters is nie die rede waarom ons ly, maar hoe-om die beste deal met dit. 1 wil hê ons moet die storie van Job uit die Ou Testament te ondersoek.

 

Job 1 “Daar was ‘n man in die land Us wie se naam was Job; en die man was vroom en opreg, een wat God gevrees en afgewyk het van die kwaad. “Ons het die prentjie wat Job was ‘n man wat ‘n regverdige lewe geleef kry reeds. Hy was ‘n familie man en het ‘n baie suksesvolle besigheid. Hy was ‘n ekstra Ely versigtig vader sal, omdat hy omgegee sy kinders so erg dat hy was besig om slagoffers te almagtige God Incase hulle direk of indirek gesondig. [2] Dit is baie belangrik om bewus te wees van ons aksies. Op watter besluit wat ons maak in ons lewens, goed of sleg, sal ons gehou word om selfs die kleinste dinge wat klein vir ons kan wees rekening, maar ernstige in die oë van die Almagtige God. 10: 26-31 “So het geen vrees vir hulle; Want daar is niks bedek wat nie geopenbaar sal word, of weggesteek wat nie bekend sal word. 1 vir jou sê wat is in die donker, uiter in die lig; en wat jy gefluister hoor, verkondig dit op die dakke. En moenie vrees vir die wat die liggaam doodmaak, maar die siel nie kan doodmaak nie; vrees Hom liewer wat die siel sowel as die liggaam in die hel kan laat vergaan. Word twee mossies f of ‘n penning nie? En nie een van hulle sal op die aarde val sonder die wil van julle Vader nie. Maar selfs die hare van julle hoof is almal getel. Moenie bang wees nie, daarom; julle is meer werd as baie mossies. “rekening vir alle werk was die beste voorbeeld van hoe om ‘n Godvresende Vader wees. Dus, as hy ‘n “net” man was, hoekom het God gee hom soveel smart? Ons menslike verstand sou dink dat God ‘n baie onregverdige God moet wees. Of dat God net lukraak kies mense wat ly en hy wil straf toedien op. Ons almal-kragtige, of ooit d weet God is nie so nie. As God wou maak ons ly, dan hoekom sou hy die moeite doen om die mens te skep? Hy wil ons nie nodig het nie. Hy het nie eens nodig om die heelal te skep. Hy sou God nog wees as niks bestaan het, want hy is buite tyd en ruimte. Hy het die heelal, want hy is perfek. Hy het ons geskape omdat Hy ons gedink en wou ons om te deel in sy liefde.

 

“Om te lewe, groei en volhard in die geloof tot die einde moet ons dit voed met die Woord van God is, moet ons die Here smeek om O verhoog ur geloof; dit moet wees “deurwerk liefdadigheid,” vol hoop, en gewortel in die geloof van die Kerk. “ [3] Wanneer ons moeilike tye in die gesig staar, moet ons kyk na die onderrig van God wat af het oorgegaan uit die nageslag van Abraham al die pad tot Jesus Chr ist. Slegs in vashou aan die Lewende Woord (Skrif) Mag ons, deur die genade van God die Heilige Gees leer om te verstaan diep wat aangaan rondom ons. Wanneer ons begin om te dink dat ons dinge kan doen op ons eie, is wanneer ons reeds misluk het in die taak ste by is voor ons. Angel nodig toestemming van God om die geloof van Job te toets. Job 1: 6-12 “En daar was ‘n dag toe die seuns van God kom om hulle voor die HERE en die Satan ook onder hulle gekom. Die Here het vir Satan, “Waar kom jy vandaan?” En die Satan antwoord die HERE, “Van heen en weer gevlieg op die aarde, en uit loop op en af op dit.” En die Here vir die Satan: “Het jy my kneg Job? Want daar is niemand soos hy op die aarde, ‘n man vroom en opreg, godvresend en wat afwyk van die kwaad?” En die Satan antwoord die Here: “Is Job God vrees? Het jy nie ‘n heining hom en sy huis en alles wat hy het, aan alle kante? U seën die werk van sy hande, en sy vee het sterk tot verhoogde die land. Maar strek net u hand uit en oor alles wat hy het, en hy sal jou in u aangesig seën. “ En die Here vir die Satan: “Kyk, alles wat hy het, is in jou hand; net na homself nie steek jou hand.” Satan het weggegaan van die aangesig van die Here. “Wanneerons getoets, God wil hê dat ons ‘n veel hoër geestelike vlak te bereik. As gevolg van ons gevalle natuur, moet ons kan niks bereik sonder sy genades. So, ons is getoets oor hoe ons reageer op sekere dinge of penaries. Die aanklaer is ALW ays op soek na ‘n rede om ons af te bind. Hy is besig om 24/7 te lei ons weg van God, die Almagtige en gaan reguit na die hel. Daar is tye wat ons nodig het om te ly vir God om ons sonde te breek en oop wees om te hoor hom praat. 300 2016- “Die kinders van ons heilige moeder die Kerk tereg hoop vir die genade van finale deursettingsvermoë en die vergelding van God hulle vader vir die goeie werke tot stand gebring met sy genade in gemeenskap met Jesus.” Selfs nadat Job alles verloor, hy didn ‘ t verloor sy geloof in God. [4]

 

              Job 2: 1-10 “En op ‘n dag toe die seuns van God kom om hulle voor die HERE en die Satan ook onder hulle gekom om hom voor die HERE te stel. En die Here vir die Satan: “Waar kom jy vandaan?”En die Satan antwoord die HERE, “Van heen en weer gevlieg op die aarde, en uit loop op en af op dit.” En die Here vir die Satan: “Het jy ag gegee op my kneg Job? Want daar is niemand soos hy op die aarde, ‘n man vroom en opreg, godvresend en wat afwyk van die kwaad? Hy hou steeds pa st sy integriteit, hoewel jy Ek het teen hom om hom te vernietig sonder oorsaak. “ En die Satan antwoord die Here: “Vel vir vel! Al wat ‘n mens het, sal hy vir sy lewe te gee. Maar net u hand uit en tas sy gebeente en sy vlees, en Hy sal jou in u aangesig seën.” En die Here vir die Satan: “Kyk, hy is in jou hand, net sy lewe te spaar.” Satan het weggegaan van die aangesig van die Here en verdruk was Job met walglike sere van die sool van sy voet om die kroon van sy kop. hy het ‘n potskerf waarmee homself te skraap en in die as sit. Toe sê sy vrou vir hom: “Het jy nog vashou jou integriteit? Vloek God en sterf.” Maar hy sê vir haar: “Jy praat soos een van die dwase vroue sou praat. Sal ons by de uit die hand van God goed ontvang,en sal ons nie slegte aanneem nie?” In dit alles het Job nie gesondig met sy lippe “1 kan vereenselwig dat fisiese lyding is die hardste ly ‘n mens kan neem. Nie net voel jy fisiese pyn, maar ook jy geestelik getoets. Omdat D ie duiwel is ‘n opportunis, wanneer ‘n mens plan nie werk nie, probeer hy ‘n ander roete. doel van die duiwel is om my en jou te breek. Hy wil ons loop op die grond. Ja, daar is tye dat fisiese lyding gebeur sonder dat ons wil dit. Soos wanneer jy vang die griep of brongitis kry as gevolg van die verandering in die weer. Ander tye wanneer ons doen ‘n fisiese aksie wat skadelik is vir ons. ‘N Voorbeeld sou wees as jy so veel alkohol wat jy ontwikkel en ulkus of wanneer jy hard dwelms soos Meth en jou tande gebruik begin af te val drink. As jy betrokke raak in riskante gedrag soos onbeskermde seks en kry vigs, of genitale herpes, diegene ly wat voorkom kan word. Daar is selfs tye dat jy gesond eet, kyk hoe jou persoonlike gewoontes en jy kry nog steeds borskanker of miskien yo jy woon ‘n heilige lewe, maar die dokters het ontdek dat jy die begin simptome van MS. Dit sou baie onregverdig reg lyk? “O God, 1 het geld aangebied om jou plek van aanbidding. 1 het tiendes betaal en gevas as ‘n getroue volgeling van jou! 1 Waarom het hierdie ongeneeslike siekte? WAAROM 1 het kanker? Gode wens is dat ons hom in die hemel reik. Ons het almal gesondig regdeur ons lewens. Ons moet daarvoor vergoed vir iets. Terwyl hierdie onderwerp diep kan kry, sal 1 net fokus op probeer om die stryd van die UL oorkom en so aan klou aan die genade van God.

 

“So ‘n geveg en so ‘n oorwinning word slegs moontlik deur gebed. Dit is deur gebed dat Jesus vanquishes die versoeker, beide aan die begin van sy openbare missie en in die uiteindelike stryd van sy pyn “ [5] Jesus, wat die vleesgeworde Woord van God, in die gesig gestaar versoeking toe hy sy 40 dae van vas klaar. Die duiwel het probeer om te sien of hy sy missie sal verwerp en saam met hom. Wanneer Jesus bestraf Satan, die duiwel het later toe Jesus in die tuin bid tot God vir die beker van lyding te slaag, maar “nie my wil nie, deur u wil geskied” [6] Matthew die evangelis gee vier voorbeelde van sy evangelie oor hoe Jesus Christus gepraat van lyding en hoe om dit te hanteer. 5: 11-2 Matthew 10:38; Matt 16: 24-25 en laaste termyn: Mattheus 24: 9-14. Matthew gedeel in sy Evangelie geskrifte wat lyding is deel van die Christelike lewe so veel as dit is deel van ons natuur. Jesus het nie iemand wat alles gaan okay wees vertel en dat wanneer jy my aanvaar as Here en Verlosser wat su ffering amptelik sal eindig. Nee, Jesus het gesê dat ons een of ander manier sal ly. Maar die doel is nie om te val in wanhoop of hopeloosheid, maar om te vertrou en bid vir die geestelike krag om alle lyding verduur. Job het drie vriende kom hom besoek. A s jy saam gelees in die hoofstuk van Job, sy vriend gee ‘n baie swak rekening oor God en selfs werk spyt gebore en begin om self-onwillig homself. God self uiteindelik gepraat en beantwoord werk terug. Job 38: 1-3 “Toe antwoord die Here Job uit ‘n Whi rlwind:” Wie is hierdie man wat raad met woorde sonder kennis donkerder Gord jou heupe soos ‘n man; 1 sal U ondervra en onderrig jy sal sê dit vir my?. “Job 40: 1-5” En die Here het vir Job: “Sal ‘n faultfinder make met die Almagtige? Wie beweer wit h God, laat hom beantwoord dit “Toe antwoord die HERE Job:”. Kyk, 01:00 van klein rekening; 1 Wat sal jou antwoord? 1 lê my hand op my mond. 1 het een keer gesê, en 1 sal nie antwoord nie; twee keer, sal maar 1 nie verder voortgaan nie. Job 42: 1-6 “Maar Job het geantwoord th e Here:” 1 weet dat U alles kan doen en geen plan vir U gedwarsboom “Wie is hierdie man wat verberg die raadsbesluit daar sonder kennis?”. 1 1 daarom het geuiter wat nie verstaan nie, dinge te wonderbaar vir my, wat 1 het nie geweet “Hoor, en sal praat 1:. 1 sal U ondervra en onderrig jy sê dit vir my. 1 het van jou gehoor deur die aanhoor van die oor, maar nou het my oog U; dus 1 verag myself en het berou in stof en as. “ Ons is vinnig om te kla oor ons lewens en maak onsself as God se. Ons dink nie dat ons lewens is nie ons eie. Ons lewens aan God behoort en vir God alleen. God gevra Job as hy die mag het om die heelal te voer. Hierdie man is besig om homself te regverdig voor God te maak. Ons weet nie regtig onsself. Ons het baie foute en sondige neigings O se. Ons probeer om die wetenskap en filosofie gebruik om alles te verduidelik, maar die feit van die saak is, ons kan nie. Ons sal nooit verstaan die gedagte van God nie verstaan hoekom dinge met ons gebeur. Ons lewens is gebaseer op keuses.Ons het net die vrye wil om goed of kwaad te kies kies. Onthou dat ons leef ‘n tydelike pad hier. Ons doel is om die hemel te kry. Laat ons nie dink aan die lyding as kwaad. Kom ons kyk hoe ons lyding kan gebruik word vir die eer van God en an ers in heiligheid te bring. 42: 10-17 “En die Here herstel die lot van Job toe hy vir sy vriende gebid; en die Here het Job dubbel soveel as voorheen. Toe kom al sy broers en susters en almal wat hom geken het, en eet toepassing Bybel met hom in sy huis; en hulle het hom simpatie en hom vertroos oor al die onheil wat die HERE oor hom gebring het; en elkeen van hulle het hom ‘n stuk van geld en ‘n goue ring. En die Here seën die einde van die dae van Job meer as sy beginnin g; en hy het veertien duisend stuks kleinvee en ses duisend kamele, ‘n duisend paar beeste en duisend eselinne. Daarby het hy sewe seuns en drie dogters. En hy het die naam van die eerste Jemi’mah; en die naam van die tweede Kezi’ah; en die naam van th e derde Ker’en-hap’puch. En in die hele land is daar geen vroue so mooi soos die dogters van Job; en hulle vader het hulle ‘n erfdeel onder hulle broers. En Job het daarna honderd en veertig jaar oud was, het sy seuns en sy seuns, vier genera sies. En Job gesterf het, het ‘n ou man, en afgeleef.

Die Onse Vader,

Aaron JP

 


[1] Genesis 3: 1-13

[2] Job 1: 5

[3] Kategismus van die Katolieke paragraaf 162 (300 162)

[4] Job 1: 20-22

[5] 300 2849

[6] Matthew 26:39

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: