Meditasie 12/30/18

Vandag se Evangelie-lees van die Evangelis-Lukas, skryf hy oor die Heilige Familie wat die tradisionele Joodse pasga pas. Nadat die tyd klaar was, was hulle op pad huis toe, en hulle het agtergekom dat hulle seun, Jesus, nie by hulle was nie. Na drie dae van soek, het hulle hom by die onderwysers en ouderlinge in die tempel gevind. Hy luister en vra hulle vrae. Lukas 2: 48-49 “En toe hulle Hom sien, was hulle verbaas; En sy moeder sê vir hom: Seun, waarom het jy ons so behandel? Kyk, jou pa en ek het jou angstig gekyk. En hy het vir hulle gesê: Hoe het jy my gesoek? Het jy nie geweet dat ek in die huis van my Vader moet wees nie? Lyk soos ‘n vreemde antwoord wat Jesus aan sy ouers sou gee, wat siek bekommerd was. Sy ouers het hom bekommerd oor hom, net asof iemand van jou met jou kinders sou wees. Jesus, selfs al was hy twaalf jaar oud, het dieper verstaan ​​hoe belangrik ‘n nouer verhouding met God is. Ons wil almal daardie dieper verhouding met God hê. Soos Jesus, moet ons God soek. Ons harte verlang na God. Ons wil graag liefhê en spesiaal voel. Ons het hierdie begeerte om ‘n verbintenis met God te hê. Jesus, wie is die tweede persoon van die Allerheiligste Drie-eenheid, wou daardie tyd saam met God die Vader spandeer. Alhoewel ons nooit ten volle sal verstaan ​​hoe drie afsonderlike persone een God is nie , weet ons dat die Heilige Moederkerk leer dat as gevolg van hierdie heilige liefde, hoe ons ontstaan ​​het.Jesus, wie is God, het die mens gemaak, gehoorsaam aan sy ouers en het hulle gevolg en na hulle geluister. Jesus Christus wys ons hoe om gehoorsaam te wees en om die goeie voorbeelde van ons ouers te volg.Ons moet die voorbeeld van Christus volg. Wie beter om te leer hoe om heilig te wees as van die Seun van God self. Jesus se hele lewe gaan oor die Vader se wil. Hy is gehoorsaam aan sy Vader, selfs tot die dood aan die kruis. Gehoorsaamheid help om ons innerlike passie te oorkom. Dit help om ons te leer oor wat die meeste saak maak. Die enigste ding wat die belangrikste in ons aardse bestaan ​​moet wees, is om die weë van God te volg. Kom ons luister altyd na God die Vader en bring Hom lof en eer en glorie. Kom ons navolg Jesus en gaan na ons plek van heilige aanbidding en prys God. Kom ons leer oor God deur heilige Skrif en bied gebede en danksegging aan God. Ek wil eerder van God leer as enige mens. Omdat God perfek is en ek elke dag van my lewe nader aan die skepper wil wees.

 

God seën,

Aaron JP

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: