Meditasie 2-17-2019

In vandag se evangelie lees, het Jesus saam met al sy twaalf dissipels gekom en begin om ‘n preek aan ‘n groot menigte mense te gee.

 

“Geseënd is jy armes, want die koninkryk van God is joune.”

 

Jesus praat nie oor fisiese armoede nie, maar armoede in ons harte, dit is ‘n interne oorgawe aan die dinge van die wêreld en die begeerte om God te volg. Want wanneer ons God begeer, raak alles wat gebeur, nie saak nie, want ons soek ‘n baie hoër doelwit, die doel om by God te wees en om hom vir ewig lief te hê.

 

“Geseënd is jy wat nou honger het, want jy sal versadig word.”

 

Voor die val van die mens was ons siele in harmonie met ons liggame en ons het ‘n perfekte harmonie met God gehad. Na die val het ons die verbinding met God verloor en van daardie tyd af vorentoe, het ons hierdie innerlike begeerte of “honger” gevul met die mees volmaakte vrede. Die perfekte eenheid met God. Dit bou voort uit ons begeerte om God te volg. Ons vul dit met so leë dinge wat ons geneig is om op die verkeerde plekke te kyk. God wil daardie leegheid vul. Slegs hy het die krag om daardie diep begeerte wat jy in jou lewe het, te bevredig, wat die perfekte eenheid met hom is.

 

“Geseënd is jy wat nou huil, want jy sal lag.”

 

Jesus praat van lyding wat ons ervaar. Ons ly aan dinge wat soms buite menslike krag kan lyk. Daardie pyn kan ‘n kind wees, wat van die kerk afgeval het of iemand wat dwelmverslaaf is. Ons kan selfs soos Job voel, wat probeer om ‘n heilige lewe te leef, en alles lyk verkeerd. Dit is wanneer ons swakste is, dat die krag van God die sterkste is. Soos St Paul sê, moet ons aanhou hardloop om die wedloop te voltooi.Bly gefokus omdat hierdie tyd kort is, dus wanneer ons aan die einde van God aan God vasklou, kan ons vertrou dat God ons sal verhef as ons ‘n heilige lewe probeer het.

 

“Geseënd is jy wanneer mense jou haat, en as hulle jou uitsluit en jou verootmoedig en jou naam as kwaad uitstort, ter wille van die Seun van die mens!   Verbly julle in die dag en juig oor jubel, want kyk, julle loon is groot in die hemel; want so het hulle vaders aan die profete gedoen.

 

Jesus weet dat jy in die wêreld woon, maar jy is nie deel van die wêreld nie. Hierdie aarde is ‘n slagveld. Wanneer jy besig is met jou verlossing, wil die wêreld nie hê jy moet God liefhê nie. Hulle wil hê dat jy moet fokus op jou eie geluk en jouself ‘n “god” maak. As jy nie deel van die skare is nie, sal jy vervolg word en groot dinge ly. Hulle sal jou beskuldig van allerhande kwaad en beledigings. Hulle sal selfs jou lewe eis. Maar as jy jou grond staan ​​en Jesus as jou Here en Verlosser verkondig. U sal die gawes van die Heilige Gees ontvang om voor konings en heersers te getuig. Nou is dit die tyd om te vra dat die genade waardig sal wees om in die genade toestand te sterf. Om vas te wees in die geloof van die een ware God. God en die hele hemel wag vir jou. Daar is ‘n plek vir jou as jy God kies.

 

“Maar wee die wat ryk is, want jy het jou troos ontvang. Wee julle wat nou vol is, want julle sal honger hê. Wee julle wat nou lag, want julle sal treur en ween. Wee julle, as alle mense van julle goed spreek, want so het hulle vaders aan die valse profete gedoen.

 

Jesus waarsku diegene wat die wêreld oor hom kies. Die een wat nie die gebooie volg nie, diegene wat hulleself oorgegee het aan bedrog en sondes. Diegene wat valse gelowe volg en diegene wat op hul medemens staak om die allerbeste vir hulleself te eis. Die hartelose en die goddelose sal ‘n verskriklike dood ly as hulle in die hel beland. Die persoon sal herinner word aan die res van die ewigheid, hoekom het hulle daar geëindig. Hulle sal ondenkbare pyn ly. Hulle sal deur duiwels gemartel word en sal nooit weer vrede ken nie. Diegene wat jou in jou lewe aanmoedig en vertel dat jy die regte ding doen en net om jouself en niemand anders moet omsien, lei jou na die poorte van die hel.   God stuur sy hulp, hy stuur mense om jou te laat omdraai. Hy sal selfs ‘n siekte in jou lewe stuur om jou weë te verander voordat jy doodgaan. Maar op die ou end moet jy besluit of jy God sal kies of nie.

 

Kom ons bid,

 

God, genadiglik, ek smeek vir die genade om jammer te wees vir my sondigheid. Breek die kettings van die kwaad in my lewe sodat ek kan omdraai en my siel red. Help my om my buurman meer behulpsaam te wees. Laat my toe om aan die armes te gee, die swakkes te help, die onskuldige te beskerm en my te help om die lig te gee. Ek vra vir die voorbidding van ons Vrou van Guadalupe, Maria Koningin van Hemel en Aarde, om my op die smal pad van die lewe te lei, om die poorte van die hemel te bereik en ‘n vreedsame en vreugdevolle dood te hê. Ons vra dit in u magtige naam, Amen!

 

God seën,

 

Aaron JP

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: