Meditasie 02/10/2019

Vandag se evangelie lees begin wanneer Jesus in die meer van Gennesaret is .   ‘N Skare mense het bymekaargekom om hom te hoor praat. Jy sien dat oral Ons meester loop, mense soek altyd na hom.Dit wys ons hoe ons in ons innerlike wese vir God verlang. Ons het hierdie groot opening in ons hart. Ons probeer om dit te vul met leë dinge wat leë beloftes verskaf. God het ons geskep om ‘n spesiale verhouding met hom te hê. God wys ons dit toe Jesus Simons se boot genader het. Jesus vertel vir Simon om ‘n bietjie van die oewer af te trek en hy praat met die skare. Nadat Jesus gepreek het, vertel Hy vir Simon: “Sit in die diepte en laat jou nette vir ‘n vang .” Wanneer God ons roep om ‘n missie te doen, is hy baie direk met ons. Hy wil hê ons moet in die onbekende en in ons menslike natuur gaan, ons word bang. Ons hou nie van plekke wat ons nie gemaklik is nie. Ons is nie gereed om te ly nie. Ons is nie seker hoe ons dit sal hanteer nie. Ons, soos Simon, antwoord God soms terug, miskien gefrustreerd, miskien moeg of geïrriteerd. “Meester, ons het die nag gehuur en niks geneem nie! Maar met jou woord sal ek die nette laat sak. ” Dink aan die Seuns in Mattheus 21: 28-31 “Wat dink jy? ‘N Man het twee seuns gehad; En hy het na die eerste gegaan en gesê: Seun, gaan vandag in die wingerd.   En hy antwoord: Ek wil nie; maar daarna het hy berou gekry en gegaan. En hy het na die tweede gegaan en dieselfde gesê; En hy antwoord: Ek gaan, meneer, maar het nie gegaan nie. Watter van die twee het die wil van sy pa gedoen? ” Daar was tye in my persoonlike lewe dat ek nie God se wil wou doen nie. Ek was bang en ek het aan God gesê, stuur iemand anders, o Here, ek is ‘n bose dier, onwaardig om in jou teenwoordigheid te wees. Ek het vir God gesê dat ek so ‘n sondaar is, ‘n skande voor jou! Toe God se genade uiteindelik my hart aangeraak het, kon ek sê: “God, ek gee myself aan jou oor. Net soos jy Simon, ‘n Visser, geroep het om siele vir jou te bring, het jy die mag en gesag om my te gebruik, maar jy wil jou dienaar gebruik. “Die hoenderdier het dit gehaat. Hy het sy volle toorn oor my gestuur. God het my genadiglik toegeken en ek kon ‘n “Algemene Belydenis” met ‘n Dominikaanse Priester doen. ‘N Algemene belydenis of’ Lewensbelydenis ‘soos dit genoem word, is wanneer jy al die diep duistere sondes wat jy teruggehou het, vertel. Miskien kan jy nie hierdie sondes bely omdat hulle die mees skaamte of walglike voor God is nie. Sondes jy het daartoe verbind dat jy die duiwels bande gegee het om vas te hou aan jou lewe. God, wie is Heer en Heer van die Heelal, het die mag om alle kettings te verbreek. God, die Heilige Gees wat die lewe in die vlees van ‘n mens inasem en hom tot lewe bring, dieselfde Heilige Gees wat oor die water beweeg het toe die wêreld geskep is, sal al die verborge sondes wat jou aan die donker kant bind, herleef. Hy sal jou die moed gee om die sondes aan die priester te bely. CCC (Kategismus van die Katolieke Kerk) 208 “Gekonfronteer met God se fassinerende en geheimsinnige teenwoordigheid, ontdek die mens sy eie onbeduidendheid. Voor die brandende bos neem Moses sy sandale af en sluk sy gesig in die teenwoordigheid van God se heiligheid. Voor die glorie van die drie-dag-heilige God roep Jesaja: “Wee my, ek is verlore, want ek is ‘n man van onrein lippe.” Voor die goddelike tekens wat deur Jesus gewerk word, roep Petrus uit: “Gaan weg van my, want ek is ‘n sondige mens, Here.” Maar omdat God heilig is, kan hy die man vergewe wat besef dat hy ‘n sondaar voor hom is: “Ek sal nie my toorngloed uitoefen nie … want ek is God en nie die mens nie, die Heilige in jou midde.” Die apostel Johannes sê ook: “Ons sal … ons harte gerus stel voor Hom wanneer ons harte ons veroordeel, want God is groter as ons harte, en Hy weet alles.”

 

 

God wat hierdie uitverkore mans die Owerheid gee om sondes te vergewe, sodra ‘n priester jou absolusie gee, word die kettings van die duiwels gebreek. God het jou van die rand van die hel gewen.God, genadiglik, God, die Allerheiligste, het jou bevry en wanneer jy oop is vir sy wil, kan hy magtige seëninge in jou lewens doen. Jesus het ‘n magtige wonderwerk gewerk toe die nette vis gevul het. Dit was gevul met soveel vis dat hulle ‘n ander boot gebel het en albei bote het amper gesink om te probeer om terug te kom na die strand.   Simon Petrus het op daardie stadium geweet wie Jesus was en homself gooi, hy het besef hoe sondig hy is. Ons is almal onwaardig voor God. Slegs God kan ons barmhartigheid gee. As ons oop is vir die Woord van God, dan kan ons deur sy genade ontvlug van die bose. Jesus het aan Simon Petrus gesê : Moenie bang wees nie. God vertel ons om nie sy liefde en sy genade te vrees nie. Moenie dit nou verdraai nie, dit beteken nie dat jy God se genade as vanselfsprekend aanvaar nie.Moenie God behandel soos ‘n persoon wat suurlemoene op ‘n straat verkoop nie. Ons moet altyd onthou dat God ons sal oordeel vir elke woord wat gepraat word en elke aksie wat geneem word! Ons moet nie aanvaar dat ons dit in die hemel gemaak het nie. Ons moet altyd na verlossing streef. God wil hê dat ons in sy liefde met hom verenig moet word. Jesus het Simon gekies saam met Jakobus en Johannes, die seuns van Sebedéüs, om alles op te gee en Hom te volg. Wanneer God jou bel, ignoreer die oproep nie. Moenie soos ek wees wat die roeping van God laat in die lewe uiteindelik beantwoord het nie. Dit sal nie maklik wees nie, want die duiwel gaan rondstorm en wag vir jou om soos ‘n leeu op jou te spring. Jy sal ‘n klop vir God aanneem. Maar verduur my broers en susters. Abbot Anthony (Saint) van Egipte het gesê: “Ek het die strikke gesien wat die vyand oor die wêreld versprei en ek het gesê:” Wat kan van sulke snare kom? “ Toe het ek ‘n stem gehoor wat vir my gesê het: “Nederigheid.” “   Dit is die moeilikste deug om te verdien, maar met God se genade kan dit bereik word.   Laat ons ook die Moeder van God, Maria, aanroep om ons te wys hoe om God te sê “Ja”.

 

 

Kom ons bid,

 

Almagtige en ewige God, ons dank u vir die woord Gegee en dat uu Seun, Jesus in ons lewens gestuur het. Ons, deur jou wil, vertrou dat jy ons sal lei, het die moeilikste dele van ons lewens gegooi om dissiplines te leer en ‘n hoër vlak van heiligheid te bereik. Deur die voorbidding van St. Anthony van Egipte en Vrou van Smarte, Maria, lei ons om u wil te aanvaar en die missie te doen wat voor ons is, deur Christus, ons Here, Amen!

 

God seën,

 

Aaron JP

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: