Die Pyne van Ewige Torment deel 2

St. John Chrysostom sê: “Die hel is inderdaad ‘n ondraaglike ding. Wie weet nie dat die straf van die hel ook verskriklik is nie? ‘ Ons kan die lewe rondloop en voorgee dat die hel nie bestaan ​​nie. Baie daar buite, moontlik selfs die lees van hierdie blog, sal vir hulleself sê. “Hoe kom niemand terug om ons te laat weet of die hel werklik is nie?” Daar is ‘n groot kloof tussen die lewende en die dooies. As jy die verhaal van Lasarus en die ryk man lees, sal jy verstaan ​​dat geen kant nie kan oorsteek nie.   Ons menslike verstand kan die konsepte van die hel nie heeltemal verstaan ​​nie. Maar om dit makliker te maak in my eie persoonlike woorde, is die gaping so diep dat selfs die kleinste lig nie eers daar sal skyn nie. Dit is ‘n plek so ver dat die hemel dit nie kan sien behalwe God nie. “My liewe mense, hierdie gees van die gees sal so groot wees dat al die verdoemdes sekerlik sal weet dat elke toegang tot die ewige gelukwens vir hulle gesluit is.” Hel en sy Torments pg.21

 

Teoloë het die pyn van die hel genoem. “‘N Straf van die sintuie.” Die vier vernaamste marteling van die hel is gedagte, geheue, intelligensie en wil.   Die gedagte sal eers gepynig word omdat jou siel nou bewus is dat dit in sy laaste rusplek is. Daar is geen ontsnapping nie en u “bevrore in tyd”. U word bewus gemaak van ons huidige situasie en u kan nie teruggaan in u vorige lewe om enigiets te verander nie. U het u vonnis van die Almagtige God ontvang en nou behoort u aan die duiwel. “Die gedagtegang sal gemartel word deur ‘n sekere gewigste begrip van die pyniging waarin die liggaam en gees dan sal woon.” Hel en sy Tormente bl. 23 Jou geheue sal die volgende ding wees wat gepynig word, want soos ‘n slegte rolprent sien jy al die aksies wat jou hier binnegekom het. U sal elke sonde wat u gepleeg het, sien . Jy sal elke hartseer en seer wat jy veroorsaak het, ervaar. Of vir jouself of iemand anders. Wat jy ookal dink wat jy agter God se rug gedoen het, sal gewys word. Hierdie fliek sal nooit eindig nie. Dit sal homself herhaal. Jy sal nie rus nie, jy sal nie die verskil tussen dag en nag ken nie. Jy gaan vashou en jou vuilheid vir ewig sien. “Wat sug sal hulle uit hul diepste harte opbou, dan sal hulle, deur noukeurige gedagtegang, ontdek dat die plesier vir min skaars ‘n oomblik in die tyd soos ‘n skaduwee oorlede is”. Hel en sy Torments p.24    Die derde deel van jou ewige pyniging sal van jou intelligensie wees.   Jesaja 66:24 En hulle sal uitgaan en kyk na die lyke van die manne wat teen my wederstrewig is; want hulle wurm sal nie sterf nie, hulle vuur sal nie uitgeblus word nie, en hulle sal vir alle vlees afsku. ” Die wurm waaroor Jesus Christus praat, is die rede waarom jy in die hel beland het. U sal volle kennis hê van hoe u in die hel gaan. U sal weet wat u sondes begaan het, u sal die frekwensie van al u sondes verstaan ​​en hoe dit u familie, vriende van u, die samelewing en die wêreld beïnvloed het. U sal verstaan ​​hoeveel kanse die Here u in u lewe gegee het om te verander, weg te draai van die bose of miskien die sonde heeltemal te vermy as u na hom luister, ‘n vriend wat u vertel om die bose te vermy of moontlik na ‘n slegte situasie die geleentheid om te verander . U sal ten volle verstaan ​​met u gedagtes en u herinneringe die rampspoedige finale besluite wat u gemaak het toe God u die finale kans gegee het om te bekeer en u het vir hom gesê: “Nee, ek sal nie” nie. Hierdie finale “Nee” sal lei tot u finale pyniging van die testament. Uiteindelik kies u om in die hel te wees. U kies om elke dag in die aangesig van die Almagtige God te spoeg as u ‘n sterflike sonde pleeg. U spuug in die gesig van sy Seun, Jesus toe Hy aan die kruis vir u gesterf het. U spuug in die gesig van die Heilige Maagd Maria en al die heiliges wanneer hulle ‘n manier aangebied het om hul voorbeelde te volg oor hoe om ‘n heilige lewe te leef. Jy spoeg op die aangesig van jou Pastoor, jou kerk, almal wat jou vertel het om van sonde af te draai en jou bose lewenstyl en jy het nie. Jy het self ‘n duiwel geword toe jy by die duiwels in jou sondes aangesluit het. U het toegelaat dat Satan u meester wees as u aanvaar het om al die boosheid in u lewe te doen en van die bekering van Christus af te draai.

 

Die ware marteling gaan voort wanneer elke deel van jou liggaam wat jy gebruik het om jou sonde te pleeg, pyn sal ervaar. As dit jou gedagtes beteken, is dit soos ‘n nimmereindigende migraine. As dit jou seksuele organe is, sal jy daar gepynig word. Jy sal alles op dieselfde tyd ervaar. U sal die duiwel self in sy lelikste vorm sien. Jy sal elke duiwel en gevalle engel in die hel sien. Jy sal terreur ervaar wat buite woorde is. Geen Heilige Water of Exorcisme sal jou van hulle red nie. As hulle vrye heerskappy in die wêreld het totdat hulle in die naam van Jesus op aarde weggedraai word, hoe sal jy hulle op hul eie turf ontsnap? Hul paleise en domein? Die ergste van jou ellende kan wees as jy jou familielede in die hel sien. Miskien het jy ‘n seun gehad wat jy nie gepla het om hom van sy lewe te waarsku nie en besluit om hom op ‘n gewilde manier te laat opdaag en hy is dood aan ‘n motorongeluk omdat hy met vriende drink? Miskien sien jy ‘n ou kollege klasmaat wat jy aangemoedig het en het haar begin met die gebruik van crack cocaine, nou weet jy sy eindig as ‘n straatwandelaar in haar lewe en het gesterf as gevolg van ‘n oordosis. As jy ander lei om kwaad te doen en hulle in die hel beland, help jy hulle ook daarheen. Ja, dit was ook hulle keuse om God te verwerp, maar jy het gehelp om die keuse te beïnvloed. Jy sal omring word deur al die geskreeu, geskreeu, vloek en vloek. Saam met die duiwels sal jy ‘n oorweldigende haat teenoor God hê omdat hy jou daarheen gestuur het. Jy sal al die heiliges en jou vriende haat wat dit in die hemel gemaak het. U sal verstaan ​​dat u straf vir ewig is. Maar wag, dit is net jou siel wat ly.Wanneer die wederkoms van Jesus kom en hy almal uit die dood oprig. Jy sal herenig met jou liggaam en dan sal ‘n oordeel 2de voorkom. Hierdie keer sal die duiwel en al sy demone vir ewig wees, en jy is weer saam met jou liggaam en siel en sal teruggaan in die ewige vuur en gemartel word met al jou volle menslike vermoëns wat jy nou op aarde het. As jy dink tandpyn met ‘n breuk en ‘n gebroke been op dieselfde tyd is sleg, dink jou hele liggaam word verbrand en jy kan nie beweeg met jou tandpyn en jou breuk en jou gebroke been nie. Geen water om dit uit te steek vir jou en niemand om jou te red nie.  “My liewe mense, is hierdie dinge waarlik? Waar het ons hierdie dinge geleer? Wie het ons hierdie dinge vertel? Het Homer hulle aan ons vertel? Het Plato? Het Virgil? Die waarheid self het ons hierdie dinge vertel, die wysheid van God wat nie kan lieg nie! “ Hel en sy Torments pg. 39

 

Openbaring 14:12 “Hier word geroep om die uithouvermoë van die heiliges, diegene wat die gebooie van God en die geloof van Jesus onderhou.” My broers en susters, as ons lewe, is ons op ‘n slagveld. Ons veg teen ‘n oorlog. Of ons kies om deel te neem of te dink dat dit jou nie raak nie. Dit is ‘n oorlog! ‘N Oorlog vir jou ewige siele. Die duiwel en sy demone is reeds verslaan. Hulle weet hulle tyd is kort. So baie kort. Hul doel is om soveel siele te sleep as wat hulle kan na die hel so vinnig en so doeltreffend as wat hulle kan. Ons het maniere om terug te veg. Lees die Lewende Woord van God sodat jy weet hoe om die bose een terug te veg. Gaan na belydenis en bekeer jou van jou sondes. Ontvang die Heilige Sakramente op ‘n waardige manier om die Here jou God nie te beledig nie.   Weerstaan ​​die duiwel en hy sal van jou in die Mighty Naam van Jesus vlug. Sê die Goddelike Genade Kapel of die Heilige Rozenkrans. Jesus het belowe om te St. Faustina dat as ‘n verharde sondaar die goddelike genade sê, sal hy daardie siel genade gee om van hulle sondes te bekeer . As ‘n mens die Heilige Rozenkrans een keer met betekenis sê, het Alas de La Roche gesê dat selfs al is die persoon ‘n voet in die hel ‘, sal die Heilige Maagd Maria vir sy Seun Jesus inruil om daardie een siel te red. Leef ‘n lewe wat ‘n voorbeeld van jou gesinne is. Moenie toelaat dat die wêreld jou familie se sedes laat loop nie, jy leer hulle. Doen goed aan die wat jou haat en jou verag. Voer die siekes, beklee die naakte. Gebruik elke oomblik van jou lewe om goed te doen, nie omdat jy na die hemel wil kom nie, maar omdat jy wil hê almal moet hemel toe kom.

 

Ek sluit hierdie blog met hierdie eenvoudige gebed. Hemelse Vader, ek bid dat u Magtige werke die harte van almal wat hierdie blog lees, oopmaak. Of hulle nou Jode, Hindoes of Nie-Gelowiges is, mag jy hul harte oopmaak vir jou liefde. Mag hulle almal weet dat jy die Christus, die Seun van die Lewende God is. Jy het gesterf vir elkeen in die hele wêreld. U het ons gevorm en ons by naam geken. Of ons ryk gebore is of gebore is, jy het ons liefgehad. Of ons ‘n Christen of ‘n nie-gelowige is, het jy van ons liefgehad. Ek het gevra vir die voorbidding van Maria, jou moeder en al die engele en heiliges van die hemel om almal na die waarheid te lei. Die waarheid dat jy die Ewige Wysheid is en dat jy vlees geword het en gewillig ‘n grusame dood gesterf het om ons na die Vader te bring. Mag jou liefde selfs die hardste hart, die koudste verstand bereik en hulle smelt. Mag u ons die genade gee om u liefde te ken. Hiervoor bid ons, Amen!

God seën jou almal,

 

Aaron JP

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: