Die Pyne van Ewige Torment deel 1

Kom ons begin met ‘n gedeelte van die Boek van Openbaring 14:11 “En die rook van hulle pyniging gaan op tot in alle ewigheid; en hulle het sonder ophou, dag of nag, hierdie aanbidders van die dier en dis beeld, en elkeen wat die merk van sy naam “My broers en susters van die menslike ras, maak geen fout nie. Want wanneer ons sterf. Daar is geen ontsnapping van die dood nie. Ons is almal erken dat ons gaan sterf. Tydens jou finale asem is dit belangrik. Hoe het jy jou lewe geleef? Het ek elke poging in my lewe gedoen? Het ek die lering van Jesus Christus in my lewe aanvaar? Die Kerk van die Kerk van die Kerk Robert Bellarmine (1542-1621). Hy is in 1574 aan die Universiteit van Louvain in België afgelewer, saam met vier ander oor hierdie onderwerp.

 

Kategismus van die Katolieke Kerk (CCC) 1033 State- “In ons eie vrye keuse. Dit is ‘n “hel”. Ons is geneig om weggedraai te word met ons optrede. Ons gaan deur ons dag. Dink ek ooit aan vandag?Wat beteken dit? In alle realiteit doen ons dit nie. Dit is iets wat ons onsself moet leer. Die wêreld, die vlees en die duiwel, het ons baie besig. As jy regtig daarvan hou of nie, soms is dit jou gades. Dit gaan nie oor die vraag na geld nie. Jy dink aan jouself, “hy sal dit net op dwelms gebruik.” Elke dag maak ons keuses vanaf die tyd dat ons wakker word tot die tyd wat ons slaap. Ons vrye wil is 24/7. Tog, sonder ons besef, dra ons ‘n kaartjie in ons sak (Soul). Hierdie kaartjie sal van God gevra word Dit kan in jou slaapplek kom, jy kan nie op jou snelweg ry nie. Soos Jesus gesê het, “Ons ken nie die dag of die uur nie”.   Nie aan die kleinste detail dink nie? “Dit is die eerste Heilige Geloof. Die tweede is dat hulle wat geneem het dat die geloof waag om sonde te pleeg. “Hel en sy smarte was PG. 1    St. Bellarmine verklaring is so baie waar. Hy was weg van die water af. Daar is opgemerk dat baie mense die vrede gegee het. Baie sal gaan. Erger nog, is die een wat sê: ” Ek het reeds Jesus aanvaar as my Here en Verlosser) nog steeds sonde, nog breek Alle tien gebooie of selfs dood te maak hul eie gewete deur die aanvaarding van wat die samelewing hulle vertel. Hebreërs 9:27 En daarna is dit tyd dat jy moet sterf.

St. Bellarmine het gesê dat ons nie ‘n Christen is op hierdie drie punte nie.   ” Een, gebrek aan oorweging. Twee, Onkunde en Drie as gevolg van selfvertroue. “Die hel en sy swaarkry pg. 3 . Ons word vasgevang “in die hitte van die oomblik” soos hulle sê. Ons is nie net ‘n “persoonlike sonde nie”, maar dit raak ons ​​as ons ‘n familie het. Ex. Moeder, pa, vrou, ens.   Dit raak die menslike ras. Ons het iemand oor die klop geslaan. Psalm 21: 9-10 “Jy sal hulle as ‘n brandende oond maak wanneer jy verskyn. Die Here sal hulle verslind in sy grimmigheid; en vuur sal hulle verteer. Jy vernietig jou lewe. “” Hy draai sy rug op die water. Dat ons pleeg. Dit sal ons lewe wees. Of dat ons nie bewus is van die prys van ons sondes nie. Trots is die duiwel se gunsteling sonde. Ons wil altyd in beheer en in beheer voel. Hy en sy demone druk hierdie sonde baie hard. Hoekom? Want dit was dieselfde sonde (Pride, Self-Liefde) wat dit uitsteek. Wanneer ons sondig, voer ons ‘n donker passie vir ons self. Dit kan ‘n bietjie dronk wees. As jy dronk is, kan jy nie daaroor praat nie. Ons wil dan iemand vind om huis toe te gaan. Jy het ‘n kêrel / vriendin / eggenoot. Lustful passie. So, jy is ‘n goeie persoon. Miskien is hulle ook dronk. Jy wil die klub verlaat.  Nadat jy ingekom het , kry jy jou klere en vertrek. Jy probeer jou bes om net alles te vergeet. Jou gade bel jou op die telefoon, wonder waar jy is. Hou jy daarvan reg? Ons probeer nie so ‘n dwaas ding pleeg nie.Tog gebeur dit met die allerbeste van ons. Ons val almal in die versoeking op een of ander manier. Lewe in Christus.

 

Dit is waar dat dit nie ‘n bietjie lastig is nie kerker? “ Hel en sy Torments pg. 7    Ja, selfs al is God ‘n God, is hy nog steeds ‘n God. Hy het dit ingeskakel.   Hy sal jou ook nie stuur nie? Dit beteken dat jy gewillig was om dit te laat gaan.   As ek ‘n doodsonde gepleeg het en ek het die geleentheid gehad om hulle te bekeer en Ek het geweier, dan ja, ek sal daarheen op pad is.   CCC 1034- “Jesus verklaar plegtig die vrede van die veroordeling; “Gaan weg van My, julle vervloektes, in die ewige vuur” Jesus Christus gewaarsku baie keer in die Bybel wat die hel is ‘n werklikheid en jy kan en sal daar gestuur van jou nie wegdraai van jou sonde! “Alhoewel dit waar is, al is dit die geval van ons siele aan duiwels. “   Hel en sy Torments pg. 8    U kan ons in die hande kry. Bose daad. Jy kan deur die kettings van die sonde breek en skenk ons die genades wat nodig is om die Heilige Gees woon in ons harte weer.   CCC 1037- “Dit is nodig om dit vir hulle moontlik te maak om weg te gaan.”

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: