Miksi rukoilijalle on niin tärkeää rukoilla?

Herra Jumala antaa meille monia työkaluja taistelussa perkeleen ja hänen miekkojensa puolesta. Ensinnäkin meillä on Elävää sanaa, jonka meille on annettu Sana lihaa, Jeesus Kristus. Hän antoi kaiken vallan ja voiman opetuslapsilleen Matt 28: 18-20 “Sitten Jeesus tuli heidän tykönsä ja sanoi:” Minulle on annettu minulle kaikki taivaan ja maan päälliköt. Sentähden mene ja tee opetuslapset kaikkien kansojen keskuudessa, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkia, mitä minä olen käskenyt teille. Ja varmasti minä olen teidän kanssanne aina, iän loppuun asti. “Kun Kristus antoi avaimet Pietariin, hänen kirkonsa perustettiin täällä maan päällä. Meille annetaan kaikki, mitä tarvitsemme, jotta voimme tulla suuriksi opetuslapsiksi. Nyt kysymys, johon jotkut saattavat olla, on, missä Raamatussa Jeesus sanoi rukoilemaan rukoilijalle? Helvetti vastaus, katso Luukas 1: 28-31 KJV “Ja enkeli tuli hänen tykönsä ja sanoi:” Rukoilkaa, sinä, joka on hyvin suosittu, Herra on sinun kanssas; Ja kun hän näki hänet, hän oli levoton hänen sanomaansa ja ajatteli hänen mielessään, millainen tervehdys tämä olisi. Ja enkeli sanoi hänelle: älä pelkää, Maria, sillä sinä olet löytänyt armon Jumalalle. Ja katso, sinä synnytetät äitisi ja synnyttäsi pojan ja kutsutte hänen nimensä Jeesusta. “Syy siihen, miksi sisällyin kirkon kirjoituksen kuningas Jaakobin versio on osoittaa ei-katolisille veljilleen ja siskoilleni, että enkelit ovat Kaikkivaltiaan Jumalan sanansaattajat. Enkeli Gabriel lähetettiin toimittamaan Isän Jumalan sana tähän juutalaiseen tyttöön, joka valittiin pitämään “Word Made Flesh”, joka myöhemmin asui keskuudessamme. (Joh. 1:14).

Rukouslaulun meditaatio, kun rikkoo kaiken alas, on Uusi testamentti, joka on annettu Kristuksen elämästä syntymästä ristiinnaulitsemiseen ja hänen nousuun taivaaseen istumaan Isän oikealla puolella. Useimmat ihmiset eivät lue Raamattua niin paljon kuin heidän pitäisi. Tämä on yksinkertainen tapa ymmärtää pyhät sanat. Koska me kristityt tietävät, että Raamattu on “elossa”, Pyhä Henki avaa sydämemme ja mielemme nähdä totuuden. Kuinka kallisarvoista on viettää aikaa miettimään Mestarin elämää käyttäen tätä rakastavaa rukousta. Latria (kreikka) – riippuvuuden esittämisen ja tunnustamisen ilmeneminen, joka johtuu käsittelemättömästä olemuksesta (Jumala). Tämä tarkoittaa, että kaikki, mitä meillä on maailmassa, johtuu Jumalasta ja yksin Jumalasta. Kun rukoilemme, rukoilemme ja tarjoamme uhrauksia Jumalalle. Hän on korkein olento. Hän on elämän antaja ja ravinto. Enkelit eivät ole pelastaneet meitä, jotka ovat luoneet olentoja, eikä pyhät tai edes Siunattu Neitsyt Maria pelastu. Hän on myös luotu olento. Mitä kirkko opettaa, voimme katsoa niitä kohti, jotka tarjoavat esimerkkejä todesta Pyhyyttä. Esimerkkejä, jotka tunnistetaan. Aivan kuten katsotte vanhempia tai roolimalleja, jotka auttavat myönteisiä vaikutuksia maallisessa elämässä, katsomme Korkeimman Äitiä, koska hänet syntyi ilman syntiä ja hän oli Poikansa Jeesuksen seuraaja aina ristin jalka, jossa hän näki poikansa, kidutettiin, hakattiin ja kuoli. Dulia (kreikka) – Luovan olennon oikeutetusti antama esittäytyminen ja kunnioitus. Tämä on jokainen, joka on ollut esimerkillinen esimerkki Jeesuksen Kristuksen elämän seuraamisesta. Teidän pastorista teidän raamatuntututkimuksestasi. Varhaisista kirkon marttyyreistä Paavali apostoliin meillä on monia ihmisiä, joita Herra on herättänyt osoittamaan meille, kuinka olla “elävä todistaja” Sanaa kohtaan. Arkkienkeli Gabriel jälleen toimittaa Jumalan puhuneet sanat ja Maria on paras esimerkki siitä, kuinka sanoa “kyllä” Jumalalle ja sanoa “kyllä” Jumalan jumalalliselle varovaisuudelle!

Paholainen vihaa meitä. Hän vihaa, että seuraamme Jeesusta ja luemme hänen sanansa. Hän yrittää houkutella meitä menemään pois Jumalasta ja johtaa meitä tietä kohti helvettiä. Jumala, ääretön armo, on jo luvannut meille apua auttaaksemme. Katso takaisin Genesis 3: 14-15 “Herra Jumala sanoi käärmeelle:” Koska sinä olet tehnyt tämän, kirottu olet kaiken karjan ja kaiken karjan eläinten yläpuolella; sinun vatsaasi menkää ja pölyä syödä koko elämänne. Minä asetan vihollisen sinun ja naisen välille, sinun jälkeläistesi ja hänen jälkeläistensa välille; hän pilkkoo pääsi, ja sinä värvää kantapäänne. “Naisen, josta Jumala puhuu, on New Eeva, Siunattu Neitsyt Maria. Jeesus on uusi Aadam, joka auttoi tuomaan suhteemme Jumalaan takaisin, koska hän oli täydellinen syntiuhri maailman lunastamiselle. Ruusumuusi on ase, ja Raamattu lyödä paholaista. Hän tietää, että hän on voimaton, kun joku kulkee Herran tiellä. Hänellä ei ole valtaa meitä vastaan, ellei luovutamme hänelle. Me olemme uskovaisia ​​Kristuksessa Jeesuksessa ja meidän on pukeuduttava päivittäin, kuten Paavali sanoo Efesolaisissa 6: 10-18. “Lopuksi, ole vahva Herrassa ja hänen voimansa voimalla. Laita Jumalan koko panssari, jotta voitte vastustaa perkeleen järjestelmiä. Sillä me emme taistele lihaa ja vertaa vastaan, vaan hallitsijoita vastaan, viranomaisia ​​vastaan, kosmista voimia vastaan ​​tämän nykyisen pimeyden suhteen taivaankappaleiden pahuuden hengellisiä voimia vastaan. Ota siis koko Jumalan panssari, jotta voitte kestää pahanpäivänä ja kaiken tekemällä pysyä lujana. Pysykää siis, kun olet kiinnittänyt totuuden hihnaa ja pannut vanhurskauden rintakehän ja jalkojesi kengille, kun olet pannut rauhan evankeliumin antamaan valmiuteen. Kaikissa olosuhteissa ottakaa vastaan ​​uskon kilpi, jolla voit sammuttaa pahan kaiken liekehtivän tikan; ja ottakaa pelastuksen kypärä ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana ja joka rukoilee kaiken aikaa Hengessä, kaikella rukouksella ja anomuksella. Pidä tätä varten varoitus kaikella sinnikkyydellä, antamalla pyyntöä kaikille pyhille, “Ottakaamme meidän ruumiitamme ja meidän Raamatunkumme. Jokaisen opetuslapsen on valittava aseemme ja taisteltava tätä taistelua vastaan! Jumalan kunniaksi ja hänen nimensä on siunattu ikuisesti ja ikuisesti, Amen!
Parhaat,
Aaron J

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: